ח"כ חזן: "אני מזמין את האופוזיציה לגן הילדים הסמוך לביתי" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ חזן: "אני מזמין את האופוזיציה לגן הילדים הסמוך לביתי" • האזינו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החל מרתון ההצבעות במליאת הכנסת על תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנים 2015-2016. האופוזיציה מתכוונת למתוח את סבלנותה של הקואליציה עם 32,000 הסתייגויות שככל הנראה יגררו את ההצבעות עד אור הבוקר.

    מי ש'מסר את נפשו' ובא להשתתף בהצבעות הישר מבית החולים הוא ח"כ אורן חזן שאושפז אמש בבית החולים בעקבות סיבוך קל במחלת האסתמה שבה הוא חולה עוד מילדותו. ראש הממשלה בנימין נתניהו שראה את מסירותו של חזן – קם ממקומו והגיע לחזק אותו.

    הערב (רביעי) סיפר ח"כ חזן ב'קול חי' כי "זכיתי היום לחיזוק מראש הממשלה על העובדה שבאתי להצבעות, יש לי חלק גדול בתקציב".

    חזן נשאל על העובדה שהתקציב הנוכחי לא מביא עימו הרבה בשורות, למשל בעניין יוקר המחייה ומחירי הדיור, והשיב כי "אין ויכוח שהחיים כאן יקרים מאוד, כשבאתי לכנסת בפעם הראשונה כחבר כנסת – שאלתי 'מה הולך פה?', בסופו של יום אני מקדם אפשרות לתת משכנתא מלאה ללא הון ראשוני, ועוד הרבה יוזמות כמול למשל – לחייב ראשי ערים לבנות דירות של 3 חדרים, יש שרים טובים בממשלה, ולמרות זאת יש לי ביקורת על הממשלה וכולם רואים אותה".

    על הקואליציה הצרה אמר כי "מדובר בממשלה צרה אבל מאוחדת ומלוכדת, והיא הרבה יותר טובה מממשלה רחבה וקרועה, ואני שמח שיש לי חלק בכנסת הזו, אני מאמין בהחלט שימיה של הכנסת ארוכים לפניה".

    על מאמצי האופוזיציה למרוח את הצבעות הקואליציה בכנסת אמר ח"כ חזן כי "אני מזמין אותם לגן הילדים ליד ביתי, אדבר אם הגננת, שתיתן להם לשחק בחול", לדבריו, "האופוזיציה חלשת אופי ללא מנהיגות  – הם ישברו הרבה לפנינו".

    לסיום, הפתיע חזן עם מילת פרגון לאויב המר שלו – שר הביטחון יעלון, "אני חייב מילה טובה לשר יעלון על זה שהוא ביצע את החלטת הקבינט להוציא את התנועה האסלאמית מהחוק. ביקורת זה דבר טוב, ושצריך לתת מילה טוב – אני יודע לעשות זאת".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות